Home Форум Конференція в Черкасах 28.04.2016 Посвідка на тимчасове проживання на підставі благодійного фонду

This topic contains Відповідь , has 1 voice, and was last updated by  Vasyl .

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Автор
    Повідомлення
  • #7930

    Vasyl
    Participant

    Щоб почати процедуру, реєстрація благодійного фонду, необхідно відвідати будівлю державної адміністрації. Оформлення діяльності здійснює державний реєстратор, який перебуває при таких організаціях.
    Розраховувати на успішне проведення держреєстрації юридичних осіб можна в тих випадках, коли виконані умови статті № 24 Закону України про держреєстрацію фізосіб-підприємців та юросіб.
    Цей закон, зокрема, передбачає, що засновником благодійного фонду і уповноваженою ним особою повинні бути передані держреєстратору особисто в руки або відправлені рекомендованим листом з додатком опису всіх вкладень відповідні документи.
    Останнім часом допускається реєстрація через відправку документації засобами електронного зв’язку, але в цьому випадку обов’язково потрібно підтвердити права на електронний підпис.
    У список обов’язкових документів входять:
    заповнена належним чином реєстраційна картка;
    оригінал або нотаріально завірена копія рішення організаторів благодійного фонду / уповноважених ними осіб про створення нової юридичної особи;
    два комплекти (один в разі електронної реєстрації) установчої документації;
    квитанція, яка підтверджує оплату реєстраційних зборів за здійснення держреєстрації юросіб;
    дані, представлені у відповідних документах, які можуть визначити фізосіб-власників юросіб, якщо такі виступають в ролі засновників.
    Якщо для реєстрації благодійного фонду застосовуються засоби електронного зв’язку, то для підтвердження того, що були оплачені обов’язкові державні збори за держреєстрацію, має бути поданий електронну копію квитанції, на якій повинна бути проставлена ​​електронний цифровий підпис.
    Коли держреєстрацію проводить засновник, який є юридичною особою зарубіжної держави, потрібно подати документи підтвердження офіційного статусу суб’єкта госпдіяльності за місцем його розташування. В якості вагомого докази можуть бути використані виписки із судового, торгового або банківського реєстру.
    Уповноважена особа, яка представляє інтереси засновників, при реєстрації у держреєстратора, зобов’язаний пред’явити паспорт та завірену нотаріусом довіреність.
    Розцінки на оплату державного збору складають на даний момент 3 мінімальних неоподатковуваних мінімуми, тобто 3 * 17 = 51грн. Якщо необхідно внести зміни до складу установчих документів благодійного фонду, то за це держзбір не береться. Зареєструвати таку організацію при правильній підготовці необхідного пакета документів можна за 3 робочих дня.
    У тих випадках, коли реєстрацію проводить іноземець фізособа, то у нього має бути оформлена https://vidnazhitelstvo.com/posvidka-na-timchasove-mistse-prozhivannya-v-ukrayini/ посвідка на тимчасове проживання в україні , Київ та інші великі міста готові запропонувати послуги кваліфікованих юрфірм, які допоможуть здійснити реєстрацію з мінімумом турбот і в найкоротші терміни.
    За матеріалами статей https://vidnazhitelstvo.com/sitemap/ з міграційного права

Viewing 1 post (of 1 total)

Авторизуйтеся, щоб відповісти.